vrijdag 15 maart 2013

creative ladies 6

Ja al weer de 6-de ronde van ons eerste jaar als creatief groepje. Ik heb nog wel leuk nieuws voor jullie, tenminste leuk voor ons haha. In juni gaan we elkaar ontmoeten in de Craftorij in Ede. Zo leuk om mensen te zien die je alleen via blog en internet kent. Die dag gaan we dus kennismaken met elkaar, een workshop volgen die Lia voor ons aan het bedenken is, lekker samen eten en drinken en natuurlijk shoppen! Omdat er mensen uit heel Nederland komen zijn er ladies bij die de Craftorij alleen via de webshop kennen en zich nu al helemaal op verheugen om de winkel door te struinen. Ook is er al sprake van een plan voor volgend jaar en dat is weer zo'n leuk idee! Nu de cirkels die ik deze maand gemaakt heb voor Yvonne: de eerste is met koperpoetstechniek, de afbeelding was er een van een tuin, met koperpoets er een egale kleur van gemaakt, het papier kreukelen en met het vieze koperpoets papiertje overheen gegaan weer.vervolgens een stempel gezet met Stazon.----------------------------------------------------------- ---------------------------------------------De tweede cirkel had als thema: eten en drinken. Daar had ik deze stempel nog voor liggen. De achtergrond gekleurd met twee kleuren golden verf, stempel gezet en ingekleurd met andere kleuren golden verf.

5 opmerkingen:

  1. wat zijn ze weer prachtig Coby, en ja zo leuk om elkaar te gaan ontmoeten, liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie cirkels; krijg trek inde zomer van de mooie aardbeien! Leuke technieken weer. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn prachtig Coby en inderdaad leuk die dag in juni om elkaar dan in het eggie te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Coby wat een leuke cirkels heb je gemaakt. Nu heb ik er spijt van dat ik laatst geen koperpoets hebt gekocjt bij de action.
    Groetjes, Els
    O ja ook heel leuk die dag bij de craftorij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg dat jullie elkaar gaan ontmoeten, helemaal super en je kaart is weer helemaal top geworden Coby, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!