vrijdag 5 oktober 2012

ATC's van de maand september

Ja, oktober is al 5 dagen oud dus de hoogste tijd om
mijn Atc's op het blog te zetten:

Bij SA-forum was het thema postzegels.
Ik heb daarbij gekozen uit posters voor kinderpostzegels,
deze poster werd in 1927 gemaakt om mensen
enthousiast te maken voor het kopen van deze zegels:

Bij de Craftorij was het thema tropisch. Daarvoor heb ik een
kaartje bewerkt met olie pastel en daar vervolgens
op gestempeld met blauwe Stazon en met witte acryl verf
wat rondjes gezet.


Bij Love Scrapping was de laatste swap Paars, de laatste
omdat het forum te klein was om bestaansrecht te hebben, wel heel jammer!
Op het basiskaartje tekststempels gezet met zwarte Stazon,
Paars gemaakt met inkt en vervolgens met witte en blauwe verf
cirkels gezet. Het kleine kaartje de inkt sterk verdunt, wat achtergrond gestempeld
door een doekje, iets blauw aan toegevoegd met rondje en bankpas.
Tenslotte een stempel gezet van een pink Azalea.


Bij de Dutch ATC group was het thema de zon.
Op het grote zwarte kaartje met wit blaadjes gestempeld.
Voordat ik het oranje opplakte wat oranje draad er tussen geplakt.
De zon door een rondje in papier gestempeld en tenslotte
de bloem met zwarte Stazon.



5 opmerkingen:

  1. ook al zo'n actief ATC maandje, leuk Coby, die paarse heb ik gehouden, vind em prachtig. Enneh....de swap met postzegels was bij het SA forum, wel een superleuke uitwerking van het thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit Coby maar ook wat ontzettend mooi.
    groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Coby, ik heb de onderste ook ontvangen. De achtergrond van de zeepaardjes vind ik prachtig van kleur.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk prachtige ATC´s. Vind ze zelf ook zo leuk om te maken, helaas kom ik er nu niet aan toe!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!