maandag 27 mei 2013

Clean and Simpel

Dit keer een kaartje gemaakt waarbij een kaartje in de Craft Stamper mij uitnodigend aan keek, een cas- kaartje. Wat is het leuk om jezelf zo uit te dagen en dank jullie wel voor alle positieve reacties op mijn vorige berichtje dat ik minder uitdagingen aan ga. Ja het voelt goed om zulke keuzes te maken al moet ik wel zeggen dat ik door het meedoen aan al die uitdagingen heel veel geleerd heb en weet wat ik leuk vind en wat niet! Dit kaartje gaat naar de moeder van mijn vriendin.

6 opmerkingen:

  1. Een mooie rustige kaart.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi CAS kaartje enzo kanp dat mensen dat kunnen maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en inderdaad CAS, maar wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is weer supermooi gemaakt Coby, ik vind het weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Coby, ik vind je bloemen geweldig mooi van kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige cas-kaart! Die bloemen zijn zo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!