vrijdag 8 maart 2013

i love you

Eindelijk weer een berichtje van mij, oh wat is het een puinhoop hier in huis! Je begint met een nieuwe badkamer maar waar het eindigt? Net drie dagen behang getrokken in het trapgat, niet dat wij zulke enorme trappen hebben maar door de lagen verf die wij er op gesmeerd hebben was het stukje voor stukje met veel geduld er af peuteren. Niet gepland maar door het gat in de muur moest 1 van de muren gestuuct worden, ja wat is dan wijsheid, maar alle muren laten doen. Oei mijn handen doen zo zeer, maar dan heb je ook wat:-(. Nu zijn er 2 stucadoors bezig, badkamer, trapgat en mijn hobbykamer. Omdat we al om kwart over 6 op waren en ik toch iets moet doen heb ik wat papier gepakt wat al klaar was en daar een tag mee gemaakt voor de Stampotique uitdaging: scheuren, op het forum van de Craftorij. Heb jij ook soms ook een stempel van dit merk? Doe gezellig mee, klik hier.

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi tag Coby, knap hóór en dat met met zere handjes :) sterkte met de verbouwing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi label Coby.
    succes met je werkzaamheden
    en voorzichtig met je handen hoor.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en mooie label Coby. Sterkte met de verbouwing, dat wordt straks genieten van al het moois.
    groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke tag Coby en succes met de rommel en het wordt vast en zeker prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag en heel veel sterkte met je handen! Hoop dat het mooi gaat worden... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ellende toch Coby, kan me voorstellen dat je goed veel pijn hebt in je handen, heel veel sterkte verder met de noodgedwongen "verbouwing". Maar wat heb je op de vroege ochtend weer een schitterend kaartje weten te fabriceren, eventjes ontspannen tussen de drukke werkzaamheden door.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps, een paar dagen niet langs geweest en wat heb ik veel te lezen en te genieten bij jou! Prachtig dat je ondanks de 'onrust' in huis en pijnlijke handen, zulke mooie dingen weet te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!