zondag 24 februari 2013

the graffiti of my live, Dina Wakley 3

Wat een heerlijke workshop is dit, wat ben ik blij dat ik hem kan maken! Bij les 3 is het de bedoeling dat je 2, 3 of 4 extra pagina's maakt om meer tekst, foto's of wat dan ook kwijt te kunnen in je boek. Hebberig als altijd heb ik er natuurlijk 4 gemaakt:-). Een oud Engels boek, gekocht bij de kringloop, voorzichtig gedeeltelijk gesloopt zodat de pagina's er in het geheel uit konden. Daarna aan de gang met gewone en zelfgemaakte stencils en spray inkt om deze bladzijden te versieren. Dina gebruikt alles, dus niet alleen de uitgeknipte harten maar ook de restanten. Ik vind het geweldig het effect dat dit geeft. Vandaag aan de slag met deel 4, heb er zoveel zin in!

8 opmerkingen:

  1. Coby dit is schitterend. Prachtig resultaat. Kan me voorstellen dat je onwijs genoten hebt
    groetjes en fijne zondag
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nee; verslaafd!!! Maar dat was je al en het is super gezond deze verslaving! De bladzijden zien er zo heel mooi uit. Leuk dat wat lichtere als achtergrond; alles komt zo mooi erop uit. Ik wacht weer op meer... Fijne zondag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me heel goed voorstellen dat je van deze workshop geniet Coby, het spat gewoon van het scherm af, ik zie gewoon het plezier wat je erin hebt er vanaf, helemaal super zo met deze prachtige kleuren. Ik vind het gaaf.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij heerlijk zitten "kliederen", super gedaan !!!!

    Groejes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ziet dat er geweldig uit Coby, ik word er helemaal jaloers van, ik vind je kleuren ook zo mooi. Ben benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat heerlijk creatief en gaaf resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!