zondag 24 mei 2015

3de Creative Ladies dag

Gisteren had ik een heerlijke dag bij de Craftorij, na
een midweek weg onze jaarlijkse Creative Ladiesdag!
3 Jaar geleden zijn Yvonne Koops en ik een
Mixed Media groep gestart. Na 3 projecten zijn we
gisteren weer bij elkaar gekomen bij de Craftorij, om gezellig
live bij te kletsen, om een nieuw plan op te zetten, om
lekker te eten van alle mee gebrachte dingen, om te shoppen
en een workshop te doen. het was een super dag!
Dit keer gaf Lia de workshop, een kaft met daarin een
harmonica-boekje en een pennendoosje.






9 opmerkingen:

  1. Wat ontzetten leuk wat jullie met elkaar doen. Ik heb even om het hoekje gekeken. Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke creatie Coby en aan de foto te zien is het weer een enorm leuke dag geweest!
    Geniet lekker na, groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat je weer zo'n leuke dag hebt gehad en ook nog zo'n mooi kaft en pennenbakje hebt gemaakt.
    Fijne zondag, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was een superleuke dag, ik kijk nu al uit naar volgend jaar en wat een geweldige workshop hebben we gevolgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mij was het ook een geslaagde dag! zo fijn om iedereen weer te zien en lekker samen te hobbyen met een geweldige workshop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een dag met een gouden randje! (en ben nieuwsgierig waar jullie elkaar weer mee gaan verwennen!) Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa wat een gezelligheid en wat een gave workshop hebben we gevolgd hè? Ik zit ook nog helemaal na te genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa het was een erg leuke dag en een super workshop die we hebben gevolgd en wat een geduld had Lia, haha
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!