zaterdag 29 november 2014

Coby's zaterdag

Ik ben er voor gevallen.......het mooie 
papier van Bo Bunny...zo geschikt om er een 
December Daily mee te maken.



 Dus:dit jaar weer elke dag een pl bladzijde maken. Vorig weekend
waren we met wat knutselvriendinnen in een huisje in Lunteren en
daar heb ik de basis gelegd in het album. Ik had al wat Gelliprints gemaakt
in de goede kleuren, de lijn aangeschaft, papier om te matten, 
 een album en hoesjes. Het enige wat ik heb gedaan is kaartjes snijden,
achtergrondjes , papier om foto's te matten, journaling kaartjes en 
pl kaartjes.




Tot slot heb ik deze week een voorpagina gemaakt, omdat ik 
de map zo mooi vind heb ik dat gemaakt in het eerste
hoesje in het album. De stempels van Stampotique, het papier 
en de inkt van Stampin Up.

 Gebruikte stempels van Stampotique:



4 opmerkingen:

  1. het papier vind ik ook super mooi en hoop ik ook nog eens
    te kopen van Bo Bunny. Je pl album
    is ook geweldig mooi net als je eerste pagina
    schitterend!.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er nu al prachtig uit, laat staan als het gevuld is! Ben erruuug benieuwd Coby!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat een geweldige papierlijn, echt iets om te hebben, ik ben benieuwd naar de DD, de basis ziet er in ieder geval al goed uit. Leuke voorpagina ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat je 'm ruim op tijd af hebt; kun je maandag lekker beginnen! De basis ziet er mooi uit en de voorkant is een plaatje! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!