dinsdag 21 oktober 2014

Tweet Chirp

Afgelopen zondag zijn we met ons stempelgroepje
weer bij elkaar geweest. Dat zijn van die heerlijke
dagen......samen heerlijk aan de knutsel.
Iedereen neemt knutselspullen mee zodat de
kamer snel verandert in een pakhuis waar een 
storm heeft gewoed. Na de koffie/ thee gaat iedereen
aan de slag met.....waar je zin in hebt.

Zoals jullie misschien al weten heb ik moeite
met het groot formaat Art Journal dus met voldoende
ondersteuning om me heen was dat mijn uitdaging
van deze dag. Dit is de eerste uitwerking die ik heb gemaakt:


het zijn van die dagen waar je op kunt teren! En dan te 
bedenken dat we ons volgende maand een heel weekend 
 gaan opsluiten in een huisje in Lunteren.......

8 opmerkingen:

  1. Mooie achtergrond, prachtige vogeltjes( ik blijf ze leuk vinden).

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat prachtig Coby, super mooie kleuren combinatie, mooie achtergrond maar zo'n schitterend tafereeltje met die vogeltjes!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooi gemaakt dit grote formaat en erg leuk met al die vogels.
    Zo te lezen heb je enorm genoten en je hebt nog iets leuks in het vooruitzicht. Heerlijk om de dagen af te tellen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi, mooie kleuren en die vogeltjes zijn zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden Coby ! Wat zal dat leuk worden, dat weekend in Lunteren... veel plezier alvast !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En die is mooi geworden! Die vogels blijf ik fantastisch vinden en zoals jij die rechts geplaatst hebt is gaaf!
    Vind 't zelf ook wel eens lastig om de knop om te zetten en anders; groot dus, te denken. Gelukkig heb ik met het scrappen en maken van canvassen wat ervaring opgedaan...
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Working in a large art journal can be challenging, I agree, but you tackled that challenge perfectly here, Coby! Great color palette, and I love your birds!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!