maandag 9 juni 2014

Project Life

Wat werd er al over geschreven op de mail en op Facebook:
Project Live.

Of ik ook niet mee wilde gaan doen....maar ik doe al zoveel
leuke dingen. Ja maar......
Ik had nog altijd het idee om van al onze vakanties 
een scrappagina te maken. Dat kan ik dan ook 
met het principe van Project Life doen. OK! Ik ben om,
afgelopen zaterdag wat insteekhoezen gekocht en ik heb
nog zoveel mooi scrappapier liggen dat komt goed.

Tot.......op een mooie Pinksterdag: daar kwamen ze aan:
Sonja, Rianne, Lucretia en Esther.
Bepakt en bezakt met: mijn hemeltje, ik heb eerst
een uur nodig gehad voor ik een klein beetje door had
wat ze allemaal bij zich hadden:
Kaartjes, kaartjes en nog eens kaartjes, kleine, grotere
met teksten met tekens, zonder teksten. Ja en dan ruilen 
onderling want in 1 verpakking zitten dan een aantal 
dezelfde en het is danleuker om ze te ruilen onderling. 
Stempels, stempels en nogeens stempels met teksten, tekens etc.

Ja hoor: verslavend tot en met. Deze week nog maar even
naar Ede om wat bij te halen. Onze eerste vakantie samen 
was in 1977, met de trein naar Boulouris Sur Mer:




8 opmerkingen:

  1. Super Coby ! Ik ga het er toch maar niet bij doen. Lifebook komt al helemaal in de knel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi Coby, een herinnering voor altijd, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Coby! Ik zit nog steeds te twijfelen over PL... Maar nu komt SU er ook mee dus vrees dat ik toch overstag ga 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really love this page Coby, nicely done.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat ziet dat er leuk uit, het begint helemaal te kriebelen, is het een manier om wat sneller foto's weg te scrappen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik ken het super leuk maar helaas voor mij allemaal wat teveel van het goede maar ik geniet lekker met jou mee :) leuk begin en wat een gave foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om dan PL te doen ipv scrappen; zo krijg je een heerlijk overzicht. Je eerste resultaten zien er leuk uit! En aan de foto's te zien was het een geslaagde dag... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!