dinsdag 1 april 2014

Feest!

Wat een feestje is het deze week al op de Facebookpagina
van de Craftorij! Leden van de groep
die elkaar inmiddels kennen via Facebook zullen
voor elkaar herkenbaar zijn door het dragen van een zelf gemaakte
button. Door je button te plaatsen op de groep maak je zelfs nog kans
op een prijsje Hoe leuk is dat? 


Daarnaast is er een vlaggetjes wedstrijd: maak een vlag
ter grootte van een A4 en hang die op bij de stand van de
Craftorij. Ook daar zit een prijsje aan vast, op de zaterdag 
en op de zondag. daarom heb ik met de Stampotique uitdaging
deze week gekozen voor: Vlag(getjes)

Deze komt dus te hangen op de beurs:



6 opmerkingen:

  1. helemaal in jouw eigen stijl, geweldig leuk Coby.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Coby, ik ga hem even in het echt bewonderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend leuk gemaakt Coby en helaas kan ik hem niet in het echt bewonderen. Leuk idee van de craftorij. Jammer dat ik veel te weinig weinig op facebook ben.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lot of fun, Coby! Love both your badge and banner!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I certainly much like your web site and i seriously enjoy the great quality information you might be posting right here for free in your online readers. Are you able to inform me which website platform you’re making?
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!