donderdag 27 februari 2014

Roc Nicholas

Vandaag een dagje gast designer bij Roc Nicholas.
Zij ontwerpt stempels voor Stampotique dus heb ik niet
het gevoel dat ik "vreemd"ga :-).

Als eerste heb ik een cover voor een boekje gemaakt, het is een
pakketje met een voorbedrukte voor en achterkant. Over die voorkant
ben ik gaan schilderen, de achtergrond schemert er dus nog iets doorheen.


Het tweede project wat ik gemaakt heb is een spread voor in mijn 52 weken journal.
Hier heb ik glimmers opgebruikt die al ik weet niet hoelang in een laatje heb liggen,
totaal niet bij mij passen maar op deze spread moesten ze
een plekje krijgen. Zo zie je maar weer, niets weg gooien het
komt altijd een keer van pas.


gebruikte stempels: Bird lady, Flying Heart en Stacket Love



7 opmerkingen:

  1. Gefeiliciteert met het gastdesignerschap! En leuke werkstukken allebei! Moet wel lachen om die glimmers...hier liggen ook wat dingen die gekregen zijn bij iets anders en die niet mijn smaak zijn, maar ik ook niet weg kan gooien. Op jou spread staan ze prima! Fijne dag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Indrukwekkend, dat roze hart Coby...en die spread is eindeloos mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi Coby, ik ben helemaal weg van dat hart, mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. First, congratulations, Coby, in this great Guest Designer spot! Both project are gorgeous and full of inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ene pracht creaties heb je gemaakt en ook die hier onderstaan vind ik heel mooi..
    Groetjes, Els
    Ps. ik had even de griep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke projecten in heel mooie vrolijke kleuren.
    Wat leuk dat je een dagje gast designer mocht zijn !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!