zondag 22 december 2013

Countdown bij de Craftorij

Vandaag is de jaarlijkse countdown begonnen bij de Craftorij, allerlei uitdagingen en spelen waar je dagprijzen mee kunt winnen. Vorig jaar was het een succes op het forum maar ik geloof dat het op de facebookgroep een super succes aan het worden is. Iedereen die zich aanmeld bij de Facebookpagina kan meedoen en dingt me naar de prijzen. Dit is de link: de Craftorij Vandaag is de uitdaging maak iets kersterigs, wat? Maakt niets uit als het maar kersterig is:-) Ik heb een oude canvas gesloopt, bewerkt met Gesso en witte verf. Daarna een afbeelding gedownload van internet en getransfert op stof. Achtergrond van de canvas bewerkt met Crungy Paste en in de kleuren van de afbeelding gaan verven met minimale verf aan een droge kwast. Aan de zijkanten stukjes touw gespjkerd waar ik een snoer lichtjes aan heb vast gemaakt:

5 opmerkingen:

  1. Leuk is ie! Ben er nog niet eraan toe (eerst andere "taken"), maar gaat vandaag nog wel lukken... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat leuk Coby, ja, leuk ook die Countdown, ik heb ook iets gemaakt, gezellig de laatste 10 dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga beslist ook meedoen, helaas had ik vandaag geen gelegenheid !! Ik vind jouw canvas erg leuk !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er weer zo mooi uit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan. En die countdown is erg leuk. Ook ik heb iets gemaakt.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!