dinsdag 27 augustus 2013

it's a girl

Oei, een babykaartje. Ik heb op het punt gestaan er een te kopen, schaam, schaam. Ik heb geen stempels voor een babykaartje en kopen? Geen behoefte aan dus toch nog maar eens goed door mijn stempels heen. Het geboortekaartje is in roze/ oranje daar kan ik wel wat mee. Bij mijn stampotiquestempels viel mijn oog op dit engeltje, bloemen stempel er bij. Kan het doorgaan voor een babykaartje? Ik stuur hem in ieder geval op naar mijn vriendin die een meisje heeft gekregen: Pauline en ik ben heel blij voor haar want haar grootste wens( moeder worden) is uitgekomen.

7 opmerkingen:

  1. Coby, ik vind het een leuk geboorte-felicitatie-kaartje. Niet zo zoet! ;-)
    En als je toch nog een échte geboortestempel wilt, dan roep je maar, dan maak ik er eentje voor je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ´m leuk! Niet te zoet en toch lekker meisjes-achtig zo!
    Enne, we gaan elkaar twee dagen zien bij Andy! Rosita en ik hebben dezelfde dagen als jij uitgezocht! Verheug me er nu al op!
    Zonnige groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je toch de kaart zelf gemaakt hebt, ipv gekocht Coby...de kaart is erg mooi!
    En als je je adres wilt sturen, dan zal ik aan je wens voldoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor Coby dit kan heel goede voor een babykaartje, ik vind hem in ieder geval prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel herkenbaar Coby, maar je hebt er een leuk kaartje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja inderdaad en dit is een perfect kaartje!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en speciaal babykaartje Coby, ik vind het helemaal geslaagd en binnen een paar ziet de kleine baby en werkelijk zo uit, je vriendin zal er zeker blij mee zijn!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!