donderdag 18 juli 2013

Voor Inge 2

Op het blog van Alie zag ik een heel mooie kaart waarvan de achtergrond gemaakt was met wasco's, klik hier als je hem wilt zien.. Ik gaf in mijn reactie al aan dat ik deze techniek zeker een keer wilde gebruiken, en dat heb ik nu gedaan:-). Bij de Craftorij had ik deze mooie stempels gekocht en die horen op een achtergrond zoals Alie die gemaakt heeft. Ik ga voorlopig Inge elke week een kaartje sturen, na de operatie van vorige week gaat er nog heel wat komen voor haar( chemo, bestraling, hormoonbehandeling en immuniteitsbehandeling) en als mijn kaartjes haar een heel klein beetje kunnen helpen zou dat heel mooi zijn.

7 opmerkingen:

  1. Dacht ik wel dat je deze stempels van Hermine mooi zou vinden... De kaart ermee is prachtig! (Helemaal in ´mijn´ kleur) Geniet van het zonnetje, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Coby en wat een mooie stempel heb je aangeschaft. Zeker weten dat dit de "pijn" wat gaat verlichten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi Coby, dat blauw is schitterend en wat lief dat je dat doet, daar zal ze vast en zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Coby, ik vind dit ook zo'n leuke stempel ( gelukkig heeft Lia hem).
    Wat lief dat je dit voor Inge doet, dat zal haar zeker goed doen.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!