woensdag 24 juli 2013

Tag, You'r it!

This week Astrid, one of our Dutch designers, made the challenge: Tag, You'r it! She loves playing with tags and thats the reason she wanted that we also went playing with a tag. I used ecoline, colouréd my tag with it and put seasalt on it. Then it had to dry a night before you can stamp on it but it gifs a beautiful texture. If you also want to join in making a tag? Go over here and play with us!
This was my last week as guest Designer, I loved to do it, it was a great honour to do and again: Thanx so much for choosing me!

8 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren, prachtige Tag.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuke kleurrijke tag geworden Coby! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren! Lekker zomers zo! Kijken of ik inspiratie heb, dan doe ik weer mee... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke label met mooie kleuren ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for another great inspiration piece from this month's Guest Designer, Coby! Delicious background colors set the stage for your Stampotique stamps! Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende tag weer Coby met geweldige kleuren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kleuren in je tag Coby, dat zout geeft een geweldig effect, ik krijg het nog steeds niet goed voor elkaar, waarschijnlijk ben ik te ongeduldig als ik dit zo lees....

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!