dinsdag 18 juni 2013

uitdagingenboekje 1

ook al starten we met de CL-groep in september pas met de nieuwe uitdaging, de voorbereidingen zijn al in volle gang. We gaan een woordenboek maken, daarvoor hebben we naast voor elke letter van het alfabet een Nederlands woord een figuur dat we moeten verwerken op de pagina of een kleurenpalet. Ieder heeft een palet gekozen en die alleen zijn al zo mooi dat ik daar ook al een boekje van maak, ook in A5 formaat, het formaat waar we in gaan werken. Alleen is dit boekje staand en zal het woordenboek liggend gemaakt gaan worden. Op de pagina met een woord met een A moet minimaal 1 MOO verwerkt worden en de letter B krijgt de kleuren van het palet. De rest zal voor zich spreken.

11 opmerkingen:

  1. Leuk idee Coby!!! jij bent nu al super voorbereid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Coby, wat ziet dit er al prachtig uit, ik krijg er nu al zin in, leuk idee ook om de kleurenpalletjes op die manier te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kleurenpallet Coby!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Coby maar wat is Moo? Ja ik een beetje (senior) blond he.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kleurenpalet is prachtig! Het boekje word zo al heel apart en dan straks het woorden-boek ook nog.... Zo blijven er mooie dingen onder je handen vandaan komen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Coby, wat een prachtige kleurenpallet, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn handen jeuken als ik dit zie, mooi gedaan Coby en wat een leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk!! die van mij beginnen ook te jeuken als ik dit zo zie!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Coby en ook praktisch.
    Ga ik ook eens bekijken.
    Groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!