zondag 30 juni 2013

Ons paleisje

Het is wat stil hier in Hoogland in mijn knutselkamer. De zolder vergt alle aandacht maar wordt nu heel mooi, Marel en Angela hebben de vloertegels voor ons gelegd, zo netjes! Heerlijk! Marktplaats afstruinen voor boekenkasten, deze ophalen en weer in elkaar zetten zodat Ben zijn eigen bibliotheek heeft op zolder waar de honderden treinenbladen een plekje gaan krijgen naast alle dvd's en videobanden van "blote" treinen. Ik ben gek op Marktplaats, voor een paar tientjes hebben we nu een prachtige kastenwand, geweldig! Straks nog 2 Benno- CD/DVD-kasten ophalen en dan kunnen we ze aan elkaar bevestigen en verankeren in de muur. Het leukste werkje gaat dan nog beginnen: het inrichten van de kasten. Ik ben gek op organiseren, vroeger ruimde ik ook al steeds de naaidoos van mijn moeder op en een paar jaar geleden dacht ik dat knutselen met theezakjes leuk was, heb ik 1000-den theezakjes gekocht op MP. Dozen bij Ikea gehaald en weken bezig geweest met sorteren op kleur om ze tenslotte te verkopen op MP omdat het sorteren het leukste was en ik er verder niets mee deed:-). Maar goed, terug naar mijn huidige hobby, ik heb nog wel 2 bladzijden gemaakt in mijn cijferboekje en wat bladzijden voor mijn opdrachtenboekje voor de nieuwe uitdagingen van de Creative Ladies:

8 opmerkingen:

  1. Ohhh...wat heerlijk, je had toch al een hobbykamer Coby, of krijgt die een facelift? Ik wist niet dat je zo dol bent op organiseren en opruimen...je weet je bent altijd welkom :) maar ondanks dat je nu even geen vast plekkie hebt ben je toch lekker creatief en produktief geweest, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat heerlijk dat herinrichten, je komt vaak ook weer dingen tegen die je niet eens meer wist dat je ze had. Je gaat als een speer met het ABC boek, ziet er echt gaaf uit zeg en je cijferpagina's vind ik ook leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurenpagina's heb je weer gemaakt!
    Leuk is dat he, alles weer netjes neerzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kleurenpagina´s zien er erg smakelijk uit! Mooi ook de cijferbladzijden; die tinten zijn heerlijk bij elkaar! Succes met het indelen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super om zo meteen de kasten in te richten en dan vooral netjes houden met je scrapspulletjes? Leuke craties voor je abc boekje.
    Succes met het inrichten van je kasten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je verhalenover MP, vooral over de theezakjes Coby :-)
    Leuk dat je ook nog tijd had om weer mooie pagina's voor je boekje te maken!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw dat wordt een mooi opdrachtenboekje.
    En ik ben benieuwd naa de bibliotheek.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!