zaterdag 18 mei 2013

mail art Craftorij

Tegenstellingen is het onderwerp bij de mail art. Niet een echt makkelijke....Na verschillende dingen door mijn hoofd te hebben laten gaan bleef zwart- wit over. Al spelende bij het maken kwam ik er achter dat het adres niet meer op de voorkant kon, lekker dom :-(. Behalve zwart wit is er op de kaart ook nog een tegenstelling, heel fijne bloemen en een heel dik lettertype in de tekst. Was weer erg leuk en ik ben blij dat Yvonne foto's heeft gemaakt en naar mij gestuurd want die was ik in al mijn enthousiasme vergeten te maken. Dank je wel Yvonne!

8 opmerkingen:

  1. Prachtige strakke mail art Coby, ik vind de stempels op de kaart echt super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf gelukt hoor Coby! Ik zal de volgende keer en iets minder moeilijk thema pakken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind em supermooi Coby, leuk bedacht en uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer super uitgedacht Coby, ziet er weer tiptop uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele gave en mooie Mail Art Coby .

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prima uitvoering Coby in het zwart/wit...leuke mailart bij elkaar!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf om eens mailart in zwart/wit te zien. Mooi uitgewerkt; zijn echte tegenstellingen. Kan me voorstellen dat het wat denkwerk gekost heeft (lijkt zo simpel als ik het hier lees...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!