woensdag 26 december 2012

de eeuwig durende kalender

Bij de countdown op het blog bij de Craftorij
was de opdracht van Rianne voor de kerstdagen deze
kalender.
Oeps, de eerste versie is mislukt maar al doende
leert men en dat gaat echt op.
Ik kreeg meer handigheid in het maken van de doosjes
waar het geheel uit is opgebouwd en over
deze uitwerking ben ik dan ook tevreden.
Het papier is van Graphic 45 en eigenlijk zouden
er nog versieringen op moeten maar
ik denk dat deze zo voor mij af is.

Hij is door het papier al druk genoeg!

8 opmerkingen:

  1. ik vind em mooi zo in die bruintinten Coby, niets meer aan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad prachtig zoals die is, heel mooi die kleuren, ik vind het een toppertje geworden Coby.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem erg mooi Coby, ik zou er zelf geen frutsels meer op doen.
    Gave auto staat er ook op de foto.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden Coby.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi en heel toepasselijk in deze tijd, prachtig papier heb je ervoor gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, wat een mooi "doosje". Wa is dat ook een mooi papier. Ik ben wel een beetje jaloers op die mooi stoom "tractot/auto??"

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij ziet er prachtig uit Coby en mooi die kleuren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!