vrijdag 23 november 2012

Thanksgiving

Het is niet mijn gewoonte om twee uitdagingen te
combineren, het gaat mij niet om te winnen maar om
het meedoen. Alleen kwamen deze uitdagingen zo dicht bij elkaar
dat ik besloot er een van te maken. Bij SSS and S was de uitdaging
Thanks en bij Stampotique verf.
De achtergrond heb ik gemaakt met acrylverf,
daarop ben ik doorgegaan met inkt.
 
Usuely I don't combine 2 challanges however
this time the two came so together that I
decide to do it once.
Fot SSS and S the challange is Thanks
and at Stampotique paint.
The bachground is painted with acryl.




12 opmerkingen:

  1. enig enig enig, ik hoor gewoon de muziek erbij!

    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great piece, I love the vibrant colour. Thanks for joining us for this week's Simon Says Stamp and Show Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kleuren en wat leuk gedaan met die letters. Mooi gecombineerd die uitdagingen, alleen nu heb je er 1 minder....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan. En ik bedoelde in je vorige berichtje eigenlijk: tot zaterdag. (was een beetje met de dagen in de war. :) :) :)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave achtergrond en leuk dit muziekthema zo! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige pagina Coby, stempelen op verf? Dat ga ik eens uitproberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is supergaaf geworden Coby, prachtige kleurencombi ook. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a fab page, I really like it a lot! Thanks for joining us again at Stampotique.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so fabulous Coby! Love it! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp and Show :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so much fun! Love how you used the paint. Thanks for joining us at the Stampotique Designer's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!