woensdag 3 oktober 2012

A Creative Art Journey

Alweer les 5, bijna op de helft. Bij elke les
van Marit kies ik voor 1 uitwerking
terwijl je er veel meer zou kunnen maken.
Zoveel stof biedt Marit aan tijdens 1 les.
Nieuwsgierig: kijk eens op haar website!
Deze les ging over de Barok en Rococo periode
en al snel wist ik wat ik wilde met deze les.
Een van de schilders uit deze periode is Rubens.
Hij schilderde oa graag wat gezettere vrouwen en
dat deed mij denken aan het dikkerdjes ballet
wat Ben en ik een keer samen hebben
gezien in de Stopera. Geweldig!
Maar hoe werk je dat uit,
Ik heb gekozen voor een soort scrapbookpagina:






Weer zo heel anders, ben dus erg benieuwd wat jullie hier van vinden.

4 opmerkingen:

  1. wat creatief bedacht en uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ik de tekst heb gelezen weet ik het zeker: ik heb er iets (ooit...) van op tv gezien. Zoals ik al zei, ik was gefacineerd! Ik wist trouwens niet meer dat de muziek de Brandenburger concerten van Bach was... één mijn lievelingsstukken. Oh, wat had ik dit ook graag in het echt willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moet dit een mooie voorstelling zijn geweest, hele mooie pagina heb je ervan gemaakt Coby. Leuk je tekst erbij, ook je vorige kaart voor de AJ challenge is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe krijg je het toch voor elkaar om er steeds weer iets speciaals van te maken, ik vind dit ook weer zo geweldig bedacht. Super Coby.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!