vrijdag 21 september 2012

post voor kanjers

Kleine moeite, groot plezier!
Vanmiddag de verjaardagskaartjes voor de
kanjers en hun broertjes en zusjes gemaakt voor de maand oktober.
Een kaart met Glitters voor Rianne die het heel
zwaar heeft en wacht op 2 donor longen
maar ze zijn niet beschikbaar. Hopenlijk komen ze op tijd!
Een Boedha voor Sven in het hospice, zijn nieuwste
voorkeur voor kaarten nu.
Morgen maak ik een kaartje voor mijn special kanjer Leron,
ook hij krijgt elke week een kaartje. Het gaat
nu iets beter met hem, gelukkig!
Ik plaats niet alle kaarten die ik stuur, maar soms is het wel goed
om dit weer eens te delen met jullie.
Wie weet gaat er nog iemand een kaartje sturen.
Post voor Kanjers!




2 opmerkingen:

  1. wat ben je toch een kanjer dat je dit doet, ik vind het zo lief van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat toch mooi dat ze dat opgezet hebben, ik neem me ook telkens voor op me op te geven maar weet eigenlijk eerlijk gezegd niet of ik dat emotioneel aan kan, maar aan de andere kant trekt het me wel steeds meer aan want wat is er nou fijner om iets te geven wat een ander zo ontzettend goed doet die het het zo ontzettend zwaar heeft. Weet je wat Coby, ik ga het morgen toch doen, ik ga me opgeven. Jouw kaartjes zijn weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!