zaterdag 29 september 2012

Les 4: De Renaissance, Jeroen Bosch

De ze les van Marit gaat over de Renaissance, de
engeltjes, de tierelantijntjes en
Jeroen Bosch.
Dit schilderij van hem vind ik geweldig,
overal waar je kijkt zie je dingen die je niet verwacht/
niet kloppen. Een spannend geheel.
Dat leek me een leuke uitdaging
en met een aantal stempels van Stampotique in huis
( verslavend merk) heb ik een poging gedaan.
Ook dit was verslavend om te doen,
ik ging er heerlijk in op
en wist steeds andere dingetjes te bedenken.
Het is wel een zoekplaatje geworden
maar voor de duidelijkheid heb ik
ook wat detailfoto's gemaakt.
Dit is het schilderij van Jeroen Bosch:

Mijn uitwerking:








11 opmerkingen:

  1. Onwijs gaaf zoekplaatje geworden Coby. Wat ie dit leuk en er is zoveel te zien. Knap gedaan.
    groetjes en fijn weekend
    Marja
    (marjasdcreativity)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit mooi geworden Coby!!!!!SUPER....liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...ik dacht dat ik in de workshop community al heel aandachtig naar je werk had gekeken, maar nu zie ik nóg meer wat ik niet gespot had... die visjes, de koppies (beneden) blijken spinnen... geweldig allemaal! Kan me goed voorstellen dat je hier heel veel plezier mee hebt gehad! Wij, als kijkers hebben dat dan vervolgens nu ook - wat is het leven dan toch mooi hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww Coby, wat prachtig....je eigen schilderij en wat een leuke details, ik raak niet uitgekeken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je daar weer een geweldige uitwerking van gemaakt Coby, ik heb mijn ogen uitgekeken, helemaal top hoe je dat doet.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem geweldig Coby, zo knap gemaakt!! Prachtige details, ik kijk mijn ogen uit, er valt ook zoveel te zien. Die gezichtjes op de vliegende bezems...kostelijk!
    Heb je al gezien dat je bij Art Journey deze maand hebt gewonnen met de vleugel uitdaging? Ik ga er tenminste van uit dat er maar één Coby is ?
    Gefeliciteerd in ieder geval, leuk !
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie uitwerking, Coby! Het schilderij kende ik al en ik vind deze vertaalslag super mooi! Fijne zondag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie pagina is het geworden zeg! Leuk met alle verschillende stempels. Ga hem gauw in de workshop bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superknap gedaan, die poesjes in die hoek zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!