zaterdag 15 september 2012

A Creative Art Journey

Ja, heerlijk! De online workshop van Marit gaat
dinsdag van start. En ik heb er zin in!
We gaan de geschiedenis van de kunst in 12 lessen
volgen en maken bij elke les een uitwerking.
Het gaat niet om de theorie maar meer om hoe maakten
ze toen kunst en wat kan ik er voor leuks
mee maken in het nu.
Daar heb ik gisteren een boek voor gemaakt,
12 mooie bladzijden van aquarelpapier die liggen
hagelwit te wachten op een bewerking.
De voorkant van mijn boek heb ik alvast gemaakt.
De komende weken kunnen jullie mij dus volgen via dit
blog op mijn reis door de tijd in de kunstgeschiedenis.


6 opmerkingen:

  1. Prachtig Coby, wat een mooie kleurencombi is dit weer, ik ben benieuwd naar de vulling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaft Coby, ik denk dat ik het ook met rongen gaa doen. Heb er zin in.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuww...Coby wat ben jij weer lekker bezig!! Super mooie kleuren heb je gebruikt en de tekst is zo grappig,een prachtig kaft....ik heb er ook ontzettend veel zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi weer Coby! en die kleuren zijn inderdaad jammie jammie. Je hebt de inkt helemaal gevonden he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, wat een gaaf boek!! Leuk je reactie op mijn blog, we zullen elkaar vast vaker "spreken" de komende tijd met de workshop bij Marit :) Ik heb er ook heel veel zin in, ben heel benieuwd! groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!