woensdag 22 augustus 2012

Zomertags 5

De een na laatste van onze zomertags alweer:
landen/ gebouwen.
Er zijn heel veel stempels hierover en zoals wel vaker gebeurt
hadden Joukje en ik een  zelfde thema gekozen.
Dit is de tag die ik gemaakt heb met de envelop:

Deze kreeg ik van Joukje:



Deze zijn van Yvonne:



Mijn zelfgemaakte boekwerk is bijna vol, er is nog 1 pagina en die vullen we met mannen!
Dan is er een boekwerk ontstaan met allerlei technieken
waarboven uit allemaal statige linten steken!
Die zien jullie volgende week!

6 opmerkingen:

  1. Ja, wat zijn ze weer mooi hè. Bij mijn boekje steken de lintjes er ook allemaal gezellig bovenuit, heel feestelijk. Nu eerst eens verzinnen welke man of mannen het waard zijn om op de tag te pronken.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kunstwerken zijn dit weer, heel erg mooi en volgende week mogen we genieten van mooie mannen, ik kan bijna niet wachten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie dit weer prachtig gedaan, ben eruugg benieuwd hoe het geheel eruit ziet. En euhhhh....ik ben in september ook weer van de partij hóór bij Marit. Heb er zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal weer prachtig Coby.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer heel mooi uit en wat leuk al die zomertags.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!