vrijdag 17 augustus 2012

Quirky Dutch Summer, summertime

De 10-de en laatste blog uitdaging van deze serie.
Marit, dank je wel! Was helemaal top en ik heb weer veel geleerd
van jou en van je 2 gasten!
Ik ben blij dat ik in september weer een online
workshop bij jou ga volgen en de resultaten zullen zeker weer
op mijn blog komen!
Mijn laatste verwerking is een zomerse, we kregen de uitdaging
om iets met de woorden te doen.
Nou was ik van de week weer eens bij de Action en daar waren een aantal
prachtige templates en zoals altijd daar voor heel weinig:



6 opmerkingen:

  1. supermooi en wat een goede tip, de action....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gemaakt Coby, ik krijg er een echt zomers gevoel van. De sjablonen heb ik ook en gebruik ze regelmatig(lang leve de Action). Wat leuk dat je je al hebt opgegeven voor de nieuwe workshop, ik speel ook met de gedachte maar twijfel nog een beetje omdat het qua tijd vrij intensief is (naast mijn baan, kids en huishouden) maar vind het zóóó leuk en ik heb zoveel geleerd maar mijn honger is nog lang niet gestild, dus wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor. Die Action die brengt "af en toe" wel wat te weeg.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden Coby, wat een heerlijke zomer toch met al die leuke uitdagingen.
    groetjes AQnnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend werk Coby daar wordt je zeker blij van. gaaf de templates.
    groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekkere fleurige zomerkaart Coby, ik vind hem top. Helaas hebben wij geen action hier.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!