woensdag 18 april 2012

Nog een bloemenkaart

Op het forum van Love scrapping is gisteren
de als beste gekozen kaart van de bloemenkaarten wedstrijd
bekend gemaakt: mijn forumvriendin Joukje heeft gewonnen.
Wat zo leuk is bij de uitdagingen op het forum is dat je
kaart/tag anoniem geplaatst wordt. Alle forumleden krijgen dan
een week de tijd om te stemmen op de kaart/tag van hun keuze.
Tot het eind blijft het een verrassing van wie wat is ook omdat de kaart
voor de einduitslag nergens openbaar gemaakt mag worden.
Een heel leuke manier waar veel spanning in zit omdat je
na het stemmen wel ziet hoeveel stemmen elke kaart/ tag
heeft gekregen. Nieuwsgierig geworden? Neem maar eens een
kijkje en dat kan door op de link te klikken.
Dit was mijn inzending en ik ben een trotse tweede
geworden:

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Coby en leuke kleuren ook.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan!!!!!!!!!
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooie kaart Coby. Ook mooi dat je de binnenkaart hebt bewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is echt heel mooi Coby! groetjes, Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!