zondag 29 april 2012

12 tags van Tim Holtz

Gisteren een heerlijke dag gehad in Heino
Alida en Esther gaven een workshop met Tim Holtz technieken,
geweldig. Veel geleerd weer en goed verzorgt door
Guida en Michel.
Als jij ook geïnteresseerd bent in Tim Holtz,
kijk maar eens in de webwinkel want ze hebben
een ruim gesorteerde Tim Holtz hoek en nee ik
krijg geen vergoeding voor dit bericht maar ik meen het!




Zelde stempels maar steeds een andere techniek van verwerken
met elke keer een heel ander resultaat.

7 opmerkingen:

  1. Dat was vast een hele leuke workshop en zo te zien heb je lekker veel kunnen oefenen....mooi hóór!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben jij enthousiast Coby, het lijkt wel 'sluikreclame' voor Guida, je hebt mooie tags gemaakt en ik ben nu erg benieuwd naar je eigen creaties met deze techenieken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Coby, net ff je blog ontdekt en wat maak je leuke, mooie en interessante dingen! Prachtige tag en zo mooi die zachte groentinten! groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt mooie labels, je zit er wel mee op je plek he?!

    x Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er geweldig uit Coby, mooie tags zijn het geworden. En het was vast enorm gezellig met Alida en Esther.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er geweldig uit heel mooi gedaan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi tags heb je gemaakt Coby.
    Je bent ook zo enthousiast over de techniekjes. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat mensen van mijn werkstukjes vinden en lees de reacties dan ook met veel plezier. Bedankt en graag tot een volgende keer!